poniedziałek, 17 lutego 2014

Oryginalne piwa smakowe Corneliusa

Post dedykowany dla wszystkich miłośników piwa szukających nowych oraz niepowtarzalnych smaków, które raz poznane mocno zapadają w pamięć i długo się nie znudzą. 

Odkąd pamiętam ja i moje kubki smakowe nie potrafimy docenić chmielowej goryczki piwa obecnej w większości produktów reklamowanych w mediach i dostępnych w przeciętnych sklepach. Posiadam tzw "sweet tooth" bądź też "podniebienie anioła" ;), dlatego pijam piwa chrzczone sokiem, grzance z miodem lub piwa smakowe. Z tej ostatniej kategorii do niedawna obkupywałam się w piwa Redd's, a w sezonie w Shandy, ale kiedy przez zpełny przypadek trafiłam na piwo grejfrutowe Corneliusa, moje podniebienie dostało olśneinia :) Redd'sy nie smakowały już tak jak dawniej, a wszystkie smakowe piwa Fortuny zalatywały mi sztucznymi aromatami.

Cornelius wypuścił niesamowitą serię na bazie piwa pszenicznego niefiltrowanego z dodatkiem 100% soków owocowych. Rewelacyjnie pachnie, ma fajny kolor, lekko mętne, posmak długo utrzymuje się w ustach, a z każdym przełknięciem bukiet smakowy się wzbogaca, no i ma tylko 3% obj. alkoholu. Oprócz grejfrutu (i cytryny), gorąco polecam skosztować piwo bananowe. Brzmi ciut ekstremalniem, bo jak piwo i banan mają się ku sobie, ale... "it's magic" :D
(Piwo w kuflu to grejfrut - trochę już upite, bo nie wytrzymałam do końca sesji zdjęciowej :P)

Ku mojej radości piwo to nabiera co raz większej popularności, przez co duże supermarkety (i nawet mój osiedlowy Fresh) mają je wystawione na swoich półkach. Koszt butelki to ok 4-5 zł - podobnie jak Redd's, ale są to naprawdę dobrze zainwestowane pieniądze :) Skosztujecie, to zobaczycie. Na zdrowie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz